Meryemim'e Requiem






Hasretinle yandi gonlum
Yandi yandi sondu gonlum
Evvel yuksellerden uctu
Duze indi simdi gonlum......

Gozlerimde kanli yaslar
Hasretin bagrimda kislar
Basa geldi olmaz isler
Binbir dertle doldu gonlum

Gelecektin gelmez oldun
Halimi hic sormaz oldun
Yaralarimi sarmaz oldun
Yoklugunla soldu gonlum

Aramizda karli daglar
Hasretin bagrimi daglar
Caresizlik yolu baglar
Yoklugundan oldu gonlum.....

Ciceklerin En Guzeli, Kardeslerin En Yakini,
Turku Kizim,
Hicbir sey bu kadar ozlenemezdi Melegim,
Hicbir sevgi bu kadar acitmazdi yurekleri...
Yarimiz yok sanki gittin gideli,
Ici bos sanki okunan her kitabin,
Icilen her bardak cayin.....
Uykular yarim....
Uyanislar yarim....
Sesin kulaklarimizda,
Turkulerin dillerimizde yarim kaldi,
Hele kokun o her daim cicek kokun,
Burnumuzun direginde asili kaldi....
Ezberindesin,
Biraktigin kucucuk yureklerin,
Hala DEYSEM, HALAM diye dillerindesin....
En buyuk ozlemleri gittigin yerden getireceklerindi eskiden,
Simdi gorebilmek bir kere daha seni...
Nasilsin Meryem'im,
Nasilsin Cicegim,
Meraktayiz hepimiz,
Mutlu musun, huzurlu musun diye...
Biliriz duramazsin durdugun yerde,
Coktan gonullerin taci olmussundur gittigin yerde...
Yasarken dagittigin o bolca sevgin,
Simdi sana huzur diliyor her daim bilesin,
Gozumuzun onune geldikce o bir cift guzel gozun,
Icimiz pirpir oluyor seni gormuscesine,
Dualar dokuluyor dudaklarimizdan,
Isik gonderiyor kalbimiz goklerdeki cennetine...
Seni tanidigimiza,
Kardesin, ablan,agbeyin,
Anan, baban, amcan, yengen oldugumuza;
Oyle mutlu , oyle gururluyuz ki Cicegim,
Belki, bin kere daha ayni aci ile sinanacagimizi bilsek,
Hepimiz bin kere daha seninle olmak isterdik,
Geldigimiz her yasam yolculugunda...
Bilsen neler vermezdik,
Cok sevdigin kahveyi bir kez daha
Seninle, senin icin icebilmek icin...
Bilsen neler vermezdik,
Okudugun her kitabi, seyrettigin her filmi,
Neseyle anlatisini bir kez daha duymak icin....
Son cigaramiz, son kahvemiz oldugunu bilmeden...
Son kez balkonda gokyuzunu seyredisimizi hatirliyor musun,
Beyaz bulutlarla danseden mavi gokyuzune bakip,
Sen yazmalisin demistin,
Araf'ta kalmissin sen Ablam, yaz da kurtul...
Sen gittin gideli,
Tuttum sozunu Kardesim,
Yaziyorum artik, seninle konusamamanin acisiyla yaziyorum...
Sukredecegiz Abla demistin,
Sukredecegiz basimiza gelen herseye.....
Sukrediyorum artik herseye, gidisin haric herseye sukrediyorum...
Sen gittin gideli,
Tum gun batimlari seni gordugumu dusluyorum,
Batan gunesde....
Sanki el salliyorsun,
Bir gun daha bitti Abla diyorsun,
Bir gun daha bitti Meryem'im diyorum...
Bir gun daha bitti....
Gule gule git simdi olur mu,
Yarin yine gel ama,
Evimi doldur, icimi doldur tum isiginla.....
Kimse senin gibi abla demedi bana,
Agzinin ici dolu dolu....
Kimse senin gibi anlamadi beni,
Gonlunun ici dolu dolu...
Yine gel sabah,
Unutma beni bu yaban ellerinde,
Unutma olur mu.....



Hiç yorum yok: