Mishu Adamimsin Bebegim ❤



Cok ilginc, Mishu sabah biz kahvalti yaptiktan bir sure sonra,  konutun bize ait bolumunden disari cikiyor. Diyelim kapiyi kapattim cikarmadim, cikacagimmm diye soyleniyor; aciyorum kapiyi gidiyor. Gunboyu rezidansta dolasiyormus. Oyle ki tek tek, utu yapani, temizlik yapani, cam sileni, gumusleri parlatani, asciyi, kavasi, elektrik islerine bakani, artik kim rezidansta ne is yapiyorsa o gun, dolasiyormus. Alt kat gorevlisi diyor ki, gelip beni izlemeye basladiginda goz rengi de sizinki gibi oldugundan, sizin bizi izlediginiz kaygisina dusup toparlaniyorum. 😂😂😂😂😂 Mishu'ya bak sen, yerime teftis yapiyor. Sonra saat uc gibi gelip, kapiyi ac diye bagiriyor. Ucte eve giriyor beyefendi, mesaisi bitiyor cunku. Ben kimseyi yoklamam isini yapiyor mu diye, yapmasi gerektigini bildigi dusuncesiyle yanlarina bile ugramam ama ne yalan soyleyeyim Mishu'nun teftisi hosuma gitti, aferin Mishu sana, sen bak gel annecigim, kim calisiyor, kim yan gelip yatiyor gel bana soyle tamam mi 😂😂 Mishu ya, I lafff yu, adamimsin ❤😂🙏🏼🧿

Hiç yorum yok: