BABA-KIZ ' IN SURPRIZI !

Ben Kizim'in babasiyla gerceklestirdigi, katildigimiz Ispanyol galasinin kitapcigindaki surprizle sarhosken, bir de Ozlemim'den boyle bir mail almaz miyim !!! En guzel anneler gununden birini yasadim sayelerinde. Ne Kizim'in bu jestine; ne ona yardimci olan Babamiz'a, ne de onlara bu teklifi goturen Sevil Hanim'a yeterince tesekkur edebilirim...

Sana tesekkurse Ozlemim; yaziya doksem defterlere sigmaz; icten, sevgiyle kaleme aldigin sozler beni cok duygulandirdi; maillerin arasinda yok olmasin diye hemen aile arsivimize tasidim boyle. Bu guzel duyguyu senin de istedigin ve hazir oldugun zaman tum coskusuyla tatman dilegiyle...













Annesinden uzak güzel anne,

Anne sözcüğünün bile garip bir yankısı yok mu hocam? Bizim atfetdiğimiz annamlardan başka birşey bu, sanki bu kelimeyi bilmeyen birine söylense ve bizim bilmediğimiz yüzlerce dilde yine bu anlamlı sözcük kulağımıza gelse, akıl dokunduğu yerden tanıyacak, anne denildiğini bilecek gibi birşey. Ne mutlu bu keyiften tatmış olanlanlara.
Canım hocam, Allah o güzel kızını ömür boyu sana bağışlasın ve kalpleriniz hiç ayrılmasın.
Anneler günün kutlu olsun.
Sana öyle yakışıyor ki anne olmak, başka birşey diyemiyecem sanırım, kendimi acemi hissediyorum.
Sağlıcakla ... O. Polat































1 yorum:

7.oda dedi ki...

Hayranlıkla izlediğim en tatlı "anne-kız"lardan birisiniz Aşkım ve sen.. bizliyorum bizim gibilerin her gün anneler günü gibi hayatında. çünkü bize her günü anneler günü gibi yaşatan kızlarımız var hayatımızda, sevdiklerimiz var çevremizde. ve biz de ne kadar şanslı olduğumuzun bilincinde anneleriz.
kocaman sevgiler.
(bir gün.. ama bir gün mutlaka geleceğiz Öyküyle)