Yandigimizin Resmidir !


















Dedim "Bu ne ?"

Dedi "Fotograf makinesi ! "

Dedim " Erken degil mi ?"

Dedi "Yok yok degil, cok yonlu sanatci yetistiriyoruz ya !"

Dedim "Pes !!!"

Baba cok hevesli anlayacaginiz....

Biz eskiden yasgunumuzde bir pastayla gecistirilirdik.

Simdikiler cok sansli gercekten.

Yok yok....

Pianolar, mp3'ler, fotograf makineleri...

Hemen disari cikildi tabii.

Ilk once doga fotograflari cekmek icin.

Cekildi de...

Dag, bayir; dere, tepe; kus, bocuk....

Gorduk ki baba hakli cikti.

Makinenin kendisinin oldugunu bilme gururuyla,

Cekilen fotograflar bir baska guzel kizimin objektifinden.

En onemlisi neye nasil bakacagini gelistirebilmesi.

Tipki agac resimlerinde kanitladigi gibi guzel gozlerin.

Onemli olan sanatsal bakis acisi yakalayabilmek!

Tabii makine bizim, film tabetme derdi de yok ya,

Durmuyoruz bu ara, devamli cekiyoruz.

En son, cumartesi aksami verdigimiz yemege gelen misafirlerimizin,

Hediye getirdikleri cicekler cekim objelerimizdi.

Ne keyif aldik bilemezsiniz.

Cok yonlu sanatciyiz ya,

Cektigimiz resimleri bir de oturup cizdik.

Yetinmedik online arastirma bile yaptik !

"Ciceklere nasil bakim yapmaliyiz ?" yazdik Ingilizce,

Bulduklarimizi annemizle paylastik.

Anne de ogrendi ki,

Meger, ciceklerin saplari mutlaka cesmeden akan suyun altinda kesilmeliymis.

Ve seker ve limonsuyu az miktarda karistirilarak vazodaki ciceklere eklenince,

Limonsuyu, sekeri ciceklere ulastirir,

Seker de onlari besleyip uzun sure yasamalarini saglarmis !

Anne, babaya tesekkur mu etmeli ne,

Cok yonlu sanatci kizi ve uzun omurlu cicekleri icin !


Click to play Kizim'in Resimleri












15 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Fotoğraflar açılmadı, merak Yıldız'cım. Bugünün çocukları çok yönlü yetişiyorlar gerçekten.
Mutlu Yıllar diliyoruz Merakli Ördek'e. Hatta ona uğrayıp bizzat söyleyelim bu dileğimizi.

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

doğum günü kutlu olsun meraklı ördeğin.....
ben de ısrarla fotoğrafları görmek ,küçük sanatçımızın objektifinden dünyaya bakmak istiyorum....

kuzine dedi ki...

Yanlış anlamadıysam bir doğum günü kutlaması yapılmış. Meraklı ördeğin doğum günü kutlu olsun. Sevdikleri ile birlikte nice nice yıllara...

Hatırlayabildiğim ilk doğum günü hediyem, babamın bana aldığı, fotoğraf albümü olmuştu.
Lacivert deri kapaklı, kenardan kordonetle bağlı, sayfalarının içinde resim konulabilecek kenarlıkları olan. Birlikte fotoğraflarımızı yerleştirirken ne kadar mutlu olmuştum, halâ olduğu gibi saklarım.
Ben de o zamanlar ne kadar şanslı olduğumu düşünürdüm :))

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Arkadaslar niye fotograflar acilmadi anlamadim. Benim sayfada bir sorun yok. Tekrar bakacagim...

şule dedi ki...

dogum gununuz kutlu olsun :) birer balik mi dogurmusuz ikimiz de yani arkadasim?
ben en cok ciceklerin fotografini cekmekle yetinmeyip resmini yapmasini, bir de arastirmasini sevdim ama. benim icin de tesekkur et. bundan sonra aldigim ciceklere mutlaka yapacagim bu limon, seker karisimini.
sevgiler

şule dedi ki...

canim, ben de gormuyorum fotograflari ne yazik ki :(

Adsız dedi ki...

Arkadaşım kızının doğumgününü kutluyorum. Babanın hareketini destekliyorum. Ne kadar küçükten başlarsa o kadar iyi. İçinden geliyorsa desteklemek gerek. Bence bunlar yandığınızın resmi değil, gurur tablonuz :))

şule dedi ki...

ama hayatim, biz fotolari hala goremiyoruz :( bi el atsan su konuya...

şule dedi ki...

canikom hâlâ acilmiyor :(

Arzu Çur dedi ki...

Ben de her ne kadar göremiyorsam da şu fotoğrafları "Allah herkesi sizin gibi yaksın yahu" demeden geçemeyeceğim.

Mutluluğunuz daim, kızınızın doğum günü kutlu olsn. Sevgiler,

şule dedi ki...

evet evet sonunda bir foto gorebildik :)
ben de buranin sayfa sapigi gibi olmusum, demin baktim da :P arkadaslar valla aslinda nesrin benden bakip, fotograflarin acilip acilmadigini ona bildirmemi istedigi icin ben boyle ikide bir mesaj atmis durumdayim. yoksa taciz etmek gibi bir niyetim inanin yok :P

YILDIZNAF dedi ki...

Sanirim bir kisitlama var slide'lara Turkiye'de ! Neden acilmiyor ! Pes dedim artik ! Sagolasin Sule'cik yaaa....

denizanasi dedi ki...

benim yorumum gelmemiş :(

YILDIZNAF dedi ki...

Denizanasi bastim ama yok valla ! Ne oldu inan bilmiyorum !

SERAP dedi ki...

Sanırım benimki kendine ait bir fotoğraf makinesi istemek için Naz'ın yaşını bile beklemeyecek.En az yaptığı resimler kadar güzel şeyler çekmiş,aferin meraklı Ördeğe:)