"Edgy" Scrabble....

Yaptik efendim....

Uzun zamandir aramizda konustugumuz "Girls Out " gecesini gerceklestirdik !

"Sleepover " dan sonra siddetle onerecegim ikinci sey diyebilirdim,

Basima "scrabble oyunu "nu sarmasam, "diyebilirdim" demek istiyorum.

Hersey aslinda yine su catlayasi vicdanimla basladi.

Birakmamisim ben hic bizimkileri,

Alip basimi gitmemisim....

Oyle ya " Ne yapacaklar bensiz !" oldum hemen...

Allah'tan uzun suredir alinmasi hayal edilen oyun geldi aklima hemen.

"Scrabble" yani.

Hani su harfleri bir araya getirip zor kelimeler yapiyorsun, zorlastirdikca rakiplerini catlatiyorsun,

Iste ondan....

Neyse efendim,

Ben evden cikmadan once coktan paket acilmis,

Oyun hatmedilmeye baslanmisti bile....

Ben israrla kendimi onemsemeye devam ediyorum ama hala...

"Merak etmeyin ben sizi saatde bir arar,

Ickimize henuz (! ) birsey atilmadi, biz kizlar hala idare ediyoruz derim" diyorum...

Yarim yamalak " Haa ! tamam tamam" cevaplari aliyorum.....

Yine de.....

Uyanmiyorum!

Gidiyoruz biz kizlarla, bol bol Latin muziklerinin calindigi bir yere....

Soylemesi ayip keyifler yerinde,

Ciglik cigliga " Save the last dance for me ! " soyluyoruz...

Dans ediyoruz....

Yok icimde bir yerler siziiiiiim sizim bir yandan....

Devamli titresmesi gereken telefonun titresiminde aklim.

Iihh.....titresmiyor....

Kosuyorum lavobaya ariyorum evimizi, yuvamizi !

"Bensiz nasil da bunalmislardir simdi ! Tuuuhhh...."

Yok sesleri cok keyifli, hatta asiri keyifli !

Oyle keyif alinmis ki, zamanin nasil ucup gittigi anlasilmamis!

Araliksiz oynanmis !

Nereden mi biliyorum,

Sabah sabah "Haydi kalk scrabble oynayacagiz !" diye uzerimde ziplayan iki canavardan.

Ben kirk yilda bir calinmis gun icin "Felek" e cevap yetistirmeye calisirken gozkapaklarima inen agriyla,

Onlar oyunu yine kurmuslar bile.

Yalniz, icimde bir iddia da var dilime vuran, onu da itiraf etmek lazim simdi...

Bir yandan ayilmaya calisiyorum, bir yandan gece olanlari kahkahalar icinde ozetliyorum ama

Donup " Ikinizi de mahvedecegim simdi ! " demeyi de ihmal etmiyorum....

Kasindim yani....

Ne kelimeler geciyor aklimdan " Intelligent " seyler yazacagim aklimca, onlari "B ru t a l " ca bogacagim...

Yok aksam kadehte duran, sabah alinda biriktigi icin...

Cikmiyor kelimeler....

"It " yaziyorum, guluyorlar....

"Of " yaziyorum, yerlerde elleri karinlarinda tepinmeye basliyorlar....

Hayir, zaman zaman birseyler hakikaten yaratabiliyorum,

Mustehcen diye kabul etmiyorlar !

Kisacasi sonuncu geldim tabii......

" Hay Allah" dedim icimden,

"Kirk yilda bir soyle agiz tadiyla disari cikip, evdekilere kendimiz ozletecektik,

Olmadi beceremedik . "

Darisi artik scrabble' i saklayip evden oyle tuydugum gecelerin basina !

Michael Buble - Sa...

16 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

kesinlikle çok eğlenceli geçmiş,ne güzel...

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Peri,
Gercekten guzeldi, darisi iki kiz annelerinin basina !
Sevgilerimle.....

Unknown dedi ki...

ne güzel eğleniyorsunuz, imrendim doğrusu.
Allah her daim mutlu etsin inşallah...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ne guzel olmus, keske ben de gelebilseydim. Sevgilerimi gonderiyorum.

etki alanı dedi ki...

Çok severim bu oyunu..aklıma getirdin..Zeynep gelsin oynayacağız muhakkak...
Çok neşeli anlatmışsın yıldızım..
TüTü

Cocukla Cocuk dedi ki...

garip bir bencillik bu Yıldız'cım. gittiğimizde bizsiz bir şey yapamayacaklarmış gibi geliyor, çalmayan telefonlarda telaşlandırıyor bizi. ben pakistana gittiğimde, kızım ne yapacak, ağlarsa huysuzlanırsa diye kafayı yedim. ne oldu hiç. sevgili ablası bizde kaldı, gecelere kadar oyun, oyundan benimle telefonla konuşamadı hanımefendi. geldiğimde ablasının eve dönüşüne üzüldü benim gelişime sevinmektense...

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Seker Kiz Evvel Zaman Icinde,
Insan kucuk seyleri buyutmedigi, buyuk seyleri de kucukmus gibi gorebildigi zaman eglence basliyor gercekten. Umarim senin mavis de en kisa zamanda buyur de annesiyle ve babasiyla boyle zevkli oyunlar oynar mutlulukla....

YILDIZNAF dedi ki...

Merrhaba Aybike,
Insallah kizlarimizla da cikariz aksamlari. Kimbilir ne kadar keyifli olur. Iste boyle anlarda iki kiz anneleri cok avantajli ! Eglence her an, her zaman. Hepimizin kuzularini Allah bagislasin....

YILDIZNAF dedi ki...

Sevgili Etki Alani'm,
Sormayin ben oyle cok "oyuncu" degilimdir ama bu oyun gercekten cok zevkli. Bayildim yaraticiligi zorlamasina. Kesinlikle eski yerinden cikarilmali, cay ve pasta tabaklari ile soyle orta masada yerini almali. Zeynep'e ve size sonsuz sevgiler....

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Cocuklacocuk'um,
Al iste ! Ben de bunu demek istiyorum. Hicbir seycikler olmuyor gercekten. Insan kendini bogazladigi ile kaliyor ! Sadece onlara keyif alacaklari seyler birakmak lazim geride. Eee, baksana abla gercekten mutlu etmis. Anne baba bile unutulmus ! Ne guzel, bence sen bu bilginin isiginda kisa, uzun yeni yolculuk planlarina basla simdiden.....
Sevgilerimle...

sunrise dedi ki...

Sen simdi bu 'felekten bir gece' calma islerini biraz daha siklastir. Bak bakalim pismanlik falan kaliyor mu icinde? O oyle ilkinde herkesi vurur ama birkac kez yaptin mi tam anlamini bulur. Sen sakin vazgecme hayatim..
Seninkiler de benimkiler gibi kelime uyduruyor mu? Bir de anlamini da atiyorlar. Dovus cekis sozluge kosuyoruz, olmadi online arastir. Yok oyle bir kelime tabii. Ne guluyorum o hallerine...

Adsız dedi ki...

Çocuk gelişimi için daha iyisini seçemezdiniz canım.Ana kız ne güzel paylaşımlarınız var. Annemi özledim ama ama :) Hayatınız oyun tadında geçsin emi!

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Sunrise,
Evet haklisin bir de o mesele var; kelime atmasyonu ! Genelde ben yaptim, o yuzden kosup sozluk getirdiler aynen. Ama bana en cok dokunan mustehcen saymalari bazi kelimeleri ve gecersiz saymalari. Hakkimi yediler valla, onlar da kelime degil mi yani? Yuklendikleri anlam yuzunden dislayacak miyiz onlari ? Bu resmen ayrimcilik ! Insan haklarina gelince bir numarayiz, nerede kelime haklari? Ayrimciliga sooooonnnnnn.....

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Eda,
Bak simdi uzme beni! Benimkiler duygulanmadi boyle. Gel gel sana da anne olurum ben. Optum Cicek Kiz.

GULTEINEN ENKELINI dedi ki...

ay cok canim cekti su girls out u...
ama ben uslanmaz arlanmazim, ben senin endiseni abartip acayip vicdan azabiyla geceden bile keyif alamiyorum..
ne yapmaliyim doktorcugum :))))

YILDIZNAF dedi ki...

Hosgeldin Enkelini,
Ben her zaman en iyi doktorun insanin kendisi olduguna inanmisimdir. Dusun, tasin, kasin ama care bul bu hale Enkelini. Yoksa korkarim ki, cok bunaltacaksin Kurabiyemiz'i, genckizligini sana laf anlatmakla gecirecek yavrucak! Benden soylemesi:)