New York... New York...



Gittik geldik o kadar hizli oldu ki bir filmde gorduk sandik !
Iki gece uc gunduze NY sigdiracagiz diye Rockefeller'in tepesine cikip elimizle bile tutmaya calistik NY'u, yine de yakalayamadik !

Birara expres subway sayesinde inecegimiz duragi son surat gecip Harlem bile yaptik ! Cin Mahallesi, Soho,Central Park,5th Ave, Time Square, Ozgurluk Heykeli,Metropolitan Museum derken; en sonunda farkettik ki; dunyanin en guzel sehri Istanbul'a benzeyen; bir zamanlar cok sasali olan bu sehir, tum pariltisina ragmen aslinda cok yorgun; tukenmis sanki... Biraz bosaltilmaya, biraz havalandirilmaya, cokca bakima ihtiyaci var...Yipranan hersey gibi....

7 yorum:

Nihan dedi ki...

Merhaba,
Bloguma bıraktiginiz yorum sayesinde buldum sizi. Hem blogunuzun neredeyse tamamini hem de bahsettiginiz yazınızı okudum. Cok duygulandım. Müsade ederseniz, sizi linklerine eklemek istiyorum...

Cocukla Cocuk dedi ki...

fotograflar, müzik ve tabiki yazınız. nasıl huzur buldum mekanınızda bilseniz.umarım bir gün biz de ziyaret ederiz oraları.

YILDIZNAF dedi ki...

Merhaba Nihan,
Hosgeldin...
Bu sanal bloglarin, yazmaya zaman zaman usendigimiz yatagimizin kenarinda duran gunluklerden farki; birilerinin sizi duymasi ve anlamaya calismasi. Belki yirmi otuz yil oncesinden cok farkli bir arkadaslik sekli ama artik boyle...Teknolojiye, onun getirdigi yeniliklere en cok bu konuda direndim ben sanirim. Uzun sure arkadaslarima mail yazamadim ilk ciktiginda; yapay geldi, soyle karsilikli oturmanin tadini vermiyor gibi geldi...Ama dunya hizla degisiyor ve bizi de hizla degisime surukluyor. Direnmeyip kabullenip uyum gosterdigin zaman yasama katildigini, tabiri caizse tekrar soluk aldigini hissediyorsun; tipki maillerinizi okudugumda aldigim kocaman nefes gibi...Okudugun, zaman ayirdigin, tanimaya calistigin icin cok tesekkur ederim...Linklerine katilmaktan onur duyarim...Nazli'ya kucak dolusu opucukler hem benden hem de A. Naz Ablasindan...
Merhaba Cocuklacocuk,
Ne iyi ettin de geldin yine. Guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim...Dort seneligine gorevli gelmistik buralara, uc senesi bitti kaldi bir sene; hani diyorum hazir biz buralardayken, ailece atlayip gelseniz; ayri bir oda ve banyo saglayabiliyoruz misafirlerimiz icin. Hep beraber dolassak buralari, Saraybosna'yi, ODTU'yu yadetsek...Basimizin ustunde yeriniz var...Sevgilerimle....

Cocukla Cocuk dedi ki...

cevabınıza çok teşekkür ederim, ne diyelim kısmet, insallah

Cocukla Cocuk dedi ki...

Çok teşekkürler cevabınız için,içtenliğinizle mutlu ettiniz, ne diyelim kısmet inşallah.

Adsız dedi ki...

AA benim canım herkese serbest yapmış sanırım artık blogu :) Şeker slidelar süper gitti orda gibi hissettim kendimi zorlama beni gelicem bak ona göre alıcam seni çıkıcaz sen ben Naz kız kıza göklere

YILDIZNAF dedi ki...

Eda,
Gec bile kaliyorsun, al Omi'yi kalk gel! Nasil mutlu oluruz...Bu arada sen her renk sacla guzelsin ! Cunku kalbin guzel...