Minicik civcivler.....

Cocuksu bir yani kalmali insanin,
Yasamin bitmek tukenmek bilmeyen kosusturmalarinda soluk alip dinlendigi.....
Cocuksu bir yani kalmali insanin,
Biricik Kizin'a kendisinin de bir zamanlar cocuk oldugunu gosterebildigi.....


Sevgili Eda ve Banu bu civcivleri begenmisler. Aslinda hepimizin bildigi patates puresi.Sevgili Can Dost Asuman Hanim'dan ogrenmistim. Birgun kizim icin ozel yapmisti sagolsun. Ellerimizle govde ve bas sekli verdigimiz civcivleri, gaga olarak havuc, goz olarak da corek otu ile susluyoruz. Ben uzerlerine salata sosu gezdirmistim ama istege gore hersey eklenebilir; kekik, nane gibi....Ozellikle miniklere afiyet olsun....

3 yorum:

Banu Duzen dedi ki...

nesrin hanım resimler çok güzel ama tarifler yok, lütfen tarifi de ekler misiniz?
Banu Düzen

YILDIZNAF dedi ki...

Can Banu's,
Baktim ki ortalik tariften gecilmiyor ben de sunumla yetineyim dedim, soran olursa zevkle yazarim.Fakat ustteki civcivler icin pek tarife gerek yok.Patates puresine sekiller verilip istege gore susleniyor.Civcivlerin burnu havuctan, gozleri de corekotundan.Allah'im verdigim ilk tarife bakar misin!Omu'sume de seni de opuyorum.Sevgilerle...

Adsız dedi ki...

Civcivlere bayıldııım ayol o kafaları neyle yaptın gagalar havuç ama değil mi? Kapadokya örtünden bende de var ve kırmızı bu kadar olur ya valla benziyoruz şeker.