Mishu'm, Kivanc'im, Delikanlim...❤







❤Sabahlari uyaninca gelip bogrume yatiyor, bogrum diyorum cunku tam da orasi😄😄 Turkce'de daha basit kelime yok anlatmak icin o bolgeyi...Tam kalca kemigimle, gogus kafesim altina sokulmus uyuklarken oksuyorum onu, her sabah bebekliginden alistigi rituelimiz bu ; yan yatip bacagini kaldirip aciyor, karnini oksuyorum ; fakat uykuluysam elimi ister istemez durduruyorum bazen. Hic usenmiyor, yerinden kalkip suratima dogru geliyor, patisiyle gogsume pat, pat, pat vuruyor ; gozumu acinca, tekrar yerine, bogrume yatiyor, oksamama devam etmemi istiyor. O an, onun benimle bu iletisimi kurdugu an ; dunya duruyor sanki, hemen uykum aciliyor, gulerek, kikirdayarak onu oksuyorum. Bazen, oyuna vurup tekrar elimi cekiyorum, usenmiyor, kalkiyor yuzume bakiyor, tabii ben uyuyor gibi yapiyorum; pat, pat, pat gogsume vuruyor, gozumun tekini acinca, gidip bogrume yatiyor yine 😄😄 Haydi oksa, haydi sev beni, demek bu. 😄😄 Daha guzel, daha ozel, daha mutluluk verici iletisim olamaz gun boyunca benim icin artik. Kimle iletisimlesememisim o gun ne dert, benim benimle iletisen Mishu'm var cok sukur.🙏 Saf, katiksiz sevgi dolu bir mutluluk kaynagi❤😊 Lutfen bir can edinin caninizin yanina, pisman olmayacaksiniz... ❤


Hiç yorum yok: