Kendine Ait Bir Oda -Kasim 2017 Bagdat

Mutlulugun yasadigin odayla bir ilgisi olmali. 😉 Eski calisma odasini yeniledim. Bagdat sartlarinda bir devrim sayilir😄, kucuk kucuk esyalari, duvardakileri bavulla tasidim. Renklere kizimla @askim_yildiz karar verdik. Bu oda cok tatli bir sari ama gun icinde isik degistikce sarinin tonlari da degisiyor. Masanin arkasi yari yuvarlak bir duvar, dolayisiyla iki renk cok yakisti. Lambayi boyadim, uzerine kaplumbaglar yerlestirdim. Ata'nin en sevdigim fotografini astim, soyle  ohhh uzanmis dinlenirken. Cervantes, Don Quixote olmadan da olmazdi tabii, onu okudugum gunlerdeki keyfimi nasil unuturum, roman turunun neredeyse tum anlatim sanatlarini iceren ilk atasidir kendisi.  Pek minnak bir yer oldu.💛 Degisiklige izin veren cocama @fatihyildizmfa da buradan sevgilerimi sunarim tek sartim var;  lutfen el koymasin, luuufffennn ama. 😄😄#virginiawoolf #kendineaitbiroda






























































Hiç yorum yok: