En cok neleri ozledim...

Saatlerce susmadan konusmayi ozledim. :( ... Devamli konusuruz biz onunla, sustugumuz zaman ya kitap okuyoruzdur ya da film izliyoruzdur. :)
Film demisken, ona sarilip film izlemeyi de cok ozledim :(... Pazara, markete gitmeyi, o cok aliyor diye kizmayi ozledim. :) Pazarlari aklimiza estigi gibi gezilere cikmayi ozledim... Gittigimiz sehirlerde, yeni lezzetler kesfetmeyi, yolda rastladigimiz cocuklari birlikte minciklamayi ozledim... Pazar aksamlari yanyana yemek yapmayi ozledim... Cay ister misin, diye seslenisini, Mishu'yu kovalamalarini, Askim'i ders calisirken kahkahali konusmalara tutmasini ozledim... Okudugu seye dalmasini, cok etkilendigi bir dusunceyi gelip bana coskuyla anlatmasini ozledim...

Bakisindaki sevgiyi, sozlerindeki inceligi; en cok da tertemiz kokusunu ozledim...

#coközledim ...

Hiç yorum yok: