Morocco Gezisi Ekim 2015

Hayaller gerceklesmesi icinmis. Fas dedim, ahh gorsem dedim, nasip oldu, gittim gordum bu ay. Ruya gibiydi, hiç bitmesin istedim. Tum resimleri picasa albumunden, asagida baglantisi var, bulabilirsiniz...

Ilk resim kralin otelinde yedigimiz aksam yemeginden. Altindan yapilmis tatlilari tatmak kismet oldu, nihayet bir kral sofrasinda. Hemem hemen tüm high end otelleri gezdik, arkadasimin işi geregi. Churchill'in de kaldigi, bizim de muhtesem bir suit'de agirlandigimiz Palais La Mamounia 'da kaldi kalbim benim yine de en cok.


Yves Saint Laurent'in alip duzenledigi muhtesem bahceyi gezmek, ogle yemegini Turk Buyukelciligi Rezidansi Rabat ziyareti sirasinda yemek çok keyifliydi. Toplam bes sehir dolastik. Casablanca'daki Ikincisi Hasan camii, Fes' in ortacagdan kalma UNESCO tarafindan korunmaya alinan daracik sokaklari, Marakech'in carsi pazari.....Hicbiri unutulmaz...Dedim ya, ruya gibiydi, hiç bitmesin istenen :)















































Hiç yorum yok: