Hosgeldin Bahar Kahvaltisi.....



4 yorum:

7.oda dedi ki...

Öyküyü alıp ben de geleyim kahvaltıya :)diyeceğim ama sanırım aramızdaki km ler epey arttı :)

YILDIZNAF dedi ki...

Ne zaman istersen Arkadasim...

Daha mesafeler artmadi ustelik, kismetse yazsonu o degisim olacak. Oraya da bekliyoruz sizi ayrica Guzel Gozlum....

hayatadair dedi ki...

offff ki offff :(( bunu yapmayacaktiniz:(( alan var alamayan var,uzakta olan var,simit fotografi yayinlanir mi hic :(( afiyet olsun :((
temmuz 15 gelse artik,asker gibi gün sayiyoruz buralarda,Ankarayi da cok özledik..

YILDIZNAF dedi ki...

Hayatim Dairim,

Insan buralardayken gurbettekileri dusunemiyor galiba. Cok ozur dilerim, ozlemini percinlemis oldum, kahretsin biliyorum o duyguyu !!! Ne yaptim ben !

Canim benim, en kisa zamanda tatile gelmeniz ve doya doya simitlerinizi yiyebilmeniz dilegiyle Arkadasim....