ZIPLARKEN....





























Tatli bir uyku olsam, hep ruyalarda dolassam....


Ya da bir fincan kahve, buram buram  sevgilinin basucuna konulan...


En iyisi guzel bir kitap olmali soyledikleri ile akildan cikmayan....

O kadar okunacak sey var ki bugunlerde elimde...

Deniz kenarinda en sevdigi kabuklari toplamak icin kosusturan kucuk bir kiz cocugu gibi atliyorum o sayfalardan bu sayfalara telasla....

Diary of a Wimpy Kid guzel cizilmis, yaratici cocuk kitaplarindan hoslanan bana, Fatih'in hediyesi. Cok seviyorum illustrasyonla hikayeyi yaratici bir sekilde birlestirmis cocuk kitaplarini...

Her ne kadar Wimpy Kid'i cok sevsem de,  asil favorim Diary of a Worm aslinda. Ilk onunla basladim cocuk kitaplari biriktirmeye ben. Cocacigim da kucuk surprizleri ile beni cok mutlu edecek bir yol bulmus oldu boylece. Aksam elinde bir ikisi ile geliyor zaman zaman. Dunyanin en mutlu insani ben oluyorum; hayal dunyama sevgiyle katkida bulunan bir esim oldugu icin....

Diger okuduklarima gelince;

 Aytmatov ,  " Gercek arkadaslar bize Tanri'nin vermeyi unuttugu kardeslerdir! " kitap ayraci ile Zeyno tarafindan hediye edildi. ( Sirin sey cok tatlisin, Bebisim ! ) Uzun suredir bir Aytmatov eseri okumak istedigimi bilen Sirine, anneler gunu vesilesi ile beni cok mutlu etti...Gel gor ki ben uzun saatleri ayiramadim bu degerli kitaba. En kisa zamanda ilerleyecegim uzerinde insallah, sadece bozkirlara dalacak moda gecmeliyim !  (Gulme Zeyno !)

Alatli;   beni ustun zekasi, olaylari kavrama ve ifade etme gucu ile buyuledi diyebilirim. Rusya'yi Rusya yapan dengeler uzerine cok dusunduruyor sizi. Sorguluyor, dusunuyor, anlamaya calisiyorsunuz bu karmasik ulkeyi ve topraklari.  Cok ama cok agir bir eser. Gercekten dingin oldugum anlar elime almaya calisiyorum...

Tanrilar Okulu ve Iliskiler Uzerine ise, Sertap Erener'in Ayse Arman'a verdigi roportajda bahsi gecen iki kitapti. Hemen buyulendim Erener'in sozlerinden tabii...Kizim'la dun kitapcilarda dolasirken, gozu hastalanmis, bizim alip veterinere goturdugumuz guvercin vakasi olmasaydi hemen baslanacaklardi ama veterinercilik oynamaktan aksam eve getirdigimiz guvercin uzerinde, vakit bulunup baslanamadi...

Ne oldu mu  adini Entel koydugumuz guvercinimize; tipki Turan Kitabevine hicbir sey yokmus gibi yuruyerek girip bizi sasirttigi gibi aniden, bu sabah kendine gelip balkondan gokyuzune kanat cirpti...

Bir gecelik misafirlik yeter dedi galiba;  ev sahibesinin cayini eline alip, sayfalar arasinda dolasmasini fazla geciktirmek istemedi anlasilan....


14 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ben de elimdeki masumiyet müzesini ısrarla bitirmeye çalışıyorum, çünkü cok monoton gidiyor hem karakter hem de konu sıktı beni ama bitirmem lazım diye direniyorum:) "tanrılar okulu" ve "ilişkiler üzerine" benim de aynı şekilde not aldıgım kitaplar..ilk fırsatta listemi oluşturup internetten siparişimi verip getireteceğim kitaplar arasında.
Güvercinin uçup gitmesi mutlu son olmuş, bir şey mi oldu acaba diye tedirgin okumuştum da:)
sevgiler bizden

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cocuk kitaplarini ben de seviyorum, insanin hayal gucunu inanilmaz genisletiyor :)) Keske hep cocuk kalabilsek diyorum bazen :)) Yildiznafcim seni kocaman opuyorum ve sevgilerimi gonderiyorum, icindeki cocuk hep cocuk kalsin :))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gün olur asra bedel ,çok ama çok etki
leyici bir kitap ,ne olur önce onu oku....
çocuk kitaplarımı hala saklarım ben de :)

deniz kenarında en sevdiği kabukları toplamak için koşuşturan küçük bir kız çocuğu olarak yanında yer alabilir miyim ?

YILDIZNAF dedi ki...

Sevgili Cocuklacocuk,

Ben de acayip biktim Masumiyet muzesinden, surunuyor elimde atlaya atlaya okuyorum. Sertap'in soyledigi spirituel kitaplar ve insana cok sey katiyor. Hemen almalisin ama bu ture baslamak icin Eckhart Tolle'un Simdi'sini oneririm.

Guvercinimizin gozleri akiyordu temizlenince ve bir gece dinlenince ucup gitti...

Sevgilerimle...

YILDIZNAF dedi ki...

Sevgili Moonsun,

Icimdeki cocuk hep cocuk kalacak bu gidisle hep zaten !

Ama sanirim biz buyumeyen cocuklar saf ve temiz birakioruz bu dunyayi zaten !

Evde pofis oyuncaklar dikmeye devam !

YILDIZNAF dedi ki...

Can Peri,

Her zaman her sey ugruna birlikte kosusturabiliriz gibi geliyor bana ! Cok tatlisin !

Gun olur Asra bedel'e gereken onemi vermedigimin farkindayim. Ama o kadar hos sozlerle ifade edilen bir kitabinda yanibasimda beni bekliyor olmasi harika...

ella dedi ki...

sertapın röportajını bende okumuştum. bu kitaplar ilk alınacaklar listemde benim. inşallah ona iyi geldiği kadar bana da iyi gelir.

YILDIZNAF dedi ki...

Sevgili Baykus,

Herhalde bu aralar herkes Ayse Arman okuyor !

Kitaplar herkesin listesinde...

Umarim hepimize iyi gelir....

YILDIZNAF dedi ki...

Sevgili Baykus,

Herhalde bu aralar herkes Ayse Arman okuyor !

Kitaplar herkesin listesinde...

Umarim hepimize iyi gelir....

7.oda dedi ki...

kendim için "İlişkiler Üzerine" yi.. Öykü için "Diary of a Wimpy Kid" i not aldım hemen alınacaklar listeme..:)

Sanem dedi ki...

İyi okumalar o halde.

SERAP dedi ki...

Çocuk kitapları çok güzel ablacım.İnternetten sitesine girip baktım Türkiye'de de satılıyor mu acaba?Eylül'ün çok hoşuna giderdi eminim...Birde o röportajı bir ben kaçırmışım galiba ama kitaplar incelenmek üzere not alındı.Nede olsa referansı ablamdan:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

kandilin mubarek olsun YildizNafcim :))

Hakan dedi ki...

Şu anda iki kitap birden okuyorum ama zaman olsa keşke daha çok okusam: 1-Melekler Erkek Olur,Hamdi Koç 2-Yatmadan Önce 100 Fırça Darbesi, Melissa P.