Okumaya Devam....




Acayip okuyasim geldi,

Ne bulsam deviriyorum.

Khaled Hosseini beni Kite Runner kadar etkiledi.

VE.....

Kadin olmak konusunda dusundurdu epeyce....

IKi gunde bitti, simdi elimde Masumiyet Muzesi var.

Pamuk  guzel basladi ama yine yogun tasvirleri ile bazen sayfa atlattiriyor !

Yine de elimden birakmiyorum....

Bakalim ne olacak ictenligi ile okumaya devam....

Uzun uzun anlatirdim iki romanin bana dusundurduklerini ama cok yorgunum,

Musadenizle cayimi alip koltuga gomulecegim elimde kitabimla  :)



Not : Sule'cik Turgay Fisekci'nin dedigin romanini bulmak cok zor !

Nereye baksam yok !

Bir basimla bitmis iyi mi !

Demistim Turkiye'ye geldigimde kitapliginizdan asiracagim diye,

Sanirim sirasi geldi bir Istanbul yapmanin !

Sevgilerimle.... 


2 yorum:

şule dedi ki...

aaa ne demek efendim, bekleriz istanbula tabii ki. hem bahar da geldi hazır, ne güzel olur. kitap bahane, gezmek sahane deriz :)

YILDIZNAF dedi ki...

Gelecegim sirf senin icin soz...