Happyyyy Birthday Colin !


Cok ozel bir ailenin cok ozel bir bebegi Colin. Anne ve babasindan izin alarak resmini buraya tasidigim bu tatli bebek, anlatilmasi gereken cok degerli bir ailenin en kucuk uyesi.....

Colin'in anneannesi Mary ile Amerika'ya geldikten kisa bir sure sonra tanismistim. Baslarda anneme cok benzettigim icin sonrasinda da bu ozel ailenin vazgecilmez ve en onemli ferdi oldugu icin sevdim onu. Sonrasinda ailelerimiz tanisti ve kisa bir sure icinde kizim Mary'i Grandma diye cagirir oldu.O simdi bizim Amerika'li anneannemiz.... Bugunlerde kendisi kotu bir rahatsizlikla savasiyor olmasina ragmen sevgi dolu ailesi her zaman yaninda, umarim en kisa zamanda sagligina kavusacak, dualarimiz hep onunla...

Mary ve Esi Richard aslinda Irlanda kokenliler. Bu yuzdendir ki hem cocuklarda hem de torunlarda kirmizi saclilik ve okyanus gozluluk olagan. Dort cocuklari var Mary'lerin. En buyuk kizlari evlenmemis ama ailenin en neseli uyesi, sanirim her tur keyifli proje ilk basta onun fikri zira yerinde duramaz bir hali var en buyuk ablanin. ikinci cocuklari erkek, onemli bir sirkette yonetici ve uc cocuk sahibi, diger iki kizi ise ikiz Mary'nin ve Colin'in annesi de bu ikizlerden biri iste. Bir de diger ikizin kizi var ki bakmaya doyamazsiniz; tam bir Irish Girl. Kirmizi sacli,yesil gozlu ,kiraz dudakli. Efsanelerden cikmiscasina guzel....

Birbirleriyle iliskileri cok ozel olan aile topluma ornek teskil edecek hal ve davranislar icinde. Christmas, Thanksgiving, Babyshower vesileleriyle tanisma sansi edindigim, ailenin yirmi otuz yillik arkadaslariyla yaptigim konusmalardan anladim ki; aile Amerika'lilar icin de oldukca etkileyici. Kardes ve kardes eslerinin birbirleriyle konusmalari, sakalasmalari, birbirinin cocuguna gosterdikleri sevgi,anne babalarina yasattiklari huzur dolu haz baktim ki sadece benim tarafimdan degil, baskalari tarafindan da zevkle izlenen bir portre.

Esim'in bu aileyi tanidiktan sonra bana soyledigi ilk sey "Senin hayallerindeki aile. Demek Amerika'da yasiyorlarmis!" oldu. Muzipce soyledigi bu sozler aslinda icimdeki ozlemin kisa bir ozeti gibiydi.....

Dogumgunune yetmis buyuk, otuz kadar cocuk davetli cagrilmisti. Colin'in kiyafetinden tutunda yaspastaya kadar herseyin; bayraklarinin rengi kirmizi,beyaz,lacivert rengde hazirlanmasi; yaklasan Forth of July'in habercisi gibiydi. Her seyi ozenle ve zevkle hazirlayan kardesler Sihirbaz cagirmayi da unutmamisti......

Iki uc saat suren parti baska misafirler icin belki etkileyici ve guzeldi ama benim icin bambaska anlamlar iceriyordu. Ben orada aile ici huzuru, mutlulugu, yardimlasmayi hissettim ve yasadim.Colin'i ve kuzenlerini defalarca kucakladim, kardeslerle kendi kardeslerimmis gibi sohbet ettim, Kizim'in Sihirbaz asistanligina alkis tuttum, Colin kucagimda, sopayla asili duran kocaman "BIR" harfine vurarak candy'leri dusurdum icinden....

Eglendim, paylastim,yasadim o uc saat....Yanimda gulumseyen mutlu esim, kucagimda bir yasina girdiginin pek de farkinda olmadan gulumseyen Colin, ileride mutlulukla kuzenleriyle oynarmis gibi oynayan kizim, karsimda zaman zaman gozlerimizin bulusup selamlastigi Mary,onun yaninda hic susmadan kahkahalar icinde cocuklarla sakalasan grandpa Richhard uc saat de olsa biz kocamannnn bir A I L E ydik....


Hiç yorum yok: